10 Maj 2012

Nu håller jag på att packa, både för att åka hem imorgon och inför sommaren.
Ska mest troligt ta bilen nästa vecka så då ska jag ta med mig allt hem.
Och då endast ta med mig de jag behöver under veckan.
De blir ju bara två veckor framöver sen så de är nog lugnt.

Har hur mycket som helst att ta med mig hem.
helt otroligt vad jag ändå haft saker här.

Nu måste jag bara packa ner lite småsaker sen är nog allt nerpackat.

Sen här någong vecka måste jag ta och storstäda.
Även slänga mat och sånt som blir dåligt under sommaren.
Fy vad tomt de kommer vara här när jag mest troligt tar med (nästan) allt nästa vecka..

Nu ska jag städa lite lätt bara för den här veckan d.v.s dammsuga och diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback