29 Maj 2012

Jafyfan vad jag har varit duktig! Har städat som en jävla idiot här. Dammsugit och skurat och hela köret ni vet, har även avfrostat frysen och städat ut kylen och sånt. Nu är frysen helt tom, inte en enda sak har jag där i. Har städat toaletten också, så de enda jag måste göra på torsdag innan vi åker hem är att tvätta lite, så jag kan vika in sängkläderna och de i skåpet under hela sommaren. Ja de känns förjävla bra att detta är sista veckan här i kalix på väldigt länge!

Imorse åkte jag och Hanna hit till kalix, steg upp just efter 0500 och var i väg redan 05.30. Och de gick ovanligt fort att köra hit imorse. Så vi for hem och bytte om inför iv, och sen for vi och gymmade. Var inte så super taggad på att träna. Fick iaf veta vad jag får i kursen, VG och de duger finfint! Därefter for jag hem och la mig i sängen, somnade vid 1030 kanske och vaknade 1430 så iaf fyra timmar har jag vilat, om inte mer till och med. Och ja sen har jag städat...

Och nu mina damer och herrar ska jag ta mig en cigg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback