9 Maj 2012

Denna vecka har vi varit jätte flitiga tjejer!
Vi har gjort klart våran monter, skrivit allt som ska göras till de och imorn ska den redovisas.
Har skickat in svenskan, dock måste jag ändra lite på den bara så är de klart.
Gjort IV uppgiften, ska lämna in den imorgon, och även börjat plugga till IV-provet.
Känns som att vi hunnit med massor!
Nästa tisdag är IV-provet och veckan efter har vi företagsekonomi prov.
Så sen efter de har vi väl ingenting kvar att göra?

Annars i veckan har jag nog inte gjort något speciellt.
I måndags när jag kom hit till kalix somnade jag vid 2000 och vaknade 0200.
Det var förjävligt för somnade om först vid halv fem någongång.
Hann börja kolla sex and the city från början iaf, är nu på säsong 2.

Igår gjorde jag inte heller desto mer.
Men idag har jag och Hanna pluggat lite var även på skolan till halv fem.
Så länge? ja för vi skrev klart till redovisningen imorn hahah.

Nu ska jag äta kvällsmat och sen lägga mig i sängen :)
Detta blev ett enda långt inlägg om skolan, men de får ni ta ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback