7 November 2012

Kanske dags att uppdatera igen? Igår kom jag till kalix vid halv sju ungefär, plockade upp Hanna och drog och käka pizza. Därefter gjorde jag ett tappert försök till att sova vilket inte gick, så Hanna kom förbi kring halv 2 och vi skulle då vaka. Gick inte så bra när jag känner att jag håller på dö och måste sova. Somnar kanske kvart i 6 och sen till skolan vid 8. Skoldagen har varit lätt. Projektarbete på morgonen och sen hade vi nationella muntliga i svenska. Vilket faktiskt gick bra, nu är jag stolt över mig själv att jag klarade det! Alla som känner mig vet hur jag hatar att redovisa, men det gick faktiskt mycket bättre än förväntat så de är ett stort plus! Nu ska jag lägga mig i sängen med min skallebank och slå igång serie fast först äta lite ipren. Kanske till och med vilar lite, men de gör inget. Har ändå sovmorgon imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback