The Dancing Moose

Okej nu måste jag skärpa mig. Jag kan ju inte ha en blogg som är dammigare än under min säng! Så nu ska jag försöka skärpa mig. Men vet inte vad som händer när jag absolut inte har något att skriva fast jag har massor? Orkar inte ens logga in på blogg.se. Har iaf haft mycket att berätta sen sist. Förra fredagen satt vi hemma hos Hanna och spelade spel hela kvällen, skrattade halvt ihjäl oss samtidigt. Lördagen for vi till kalix, fick köra typ 60 hela vägen för att de var så jäääävla halt. Men vi kom fram iaf! For till Hanna å fixade oss och började dricka. Och därefter var det utgång. En rikitg rolig kväll, direkt man tänker på den kvällen börjar man bara skratta!!
 
Bilder från The Dancing Moose facebook bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback