15 Oktober 2012

Denna dag har varit skön. Började morgonen att rulla på docka, for och åt lunch. Efter lunchen hade vi inspiratios-prat och kollade lite klipp från tuben och sånt. Slutade iaf dagen på frisör genom att färga Iras hår. Dock hann jag inte se när de blev klart eftersom jag inte sköljde ur det, men hoppas det blev bra. Efter skolan for vi in till stan och jag köpte ett par svarta täckbyxor. Och från att jag kom hem har jag legat i sängen och kollat Greys. Tur så har jag inte vilat men först nu äter jag min middag??!?!! Åt lite chips och kakor då tidigare, så jag glömde helt bort middag. Så just nu sitter jag och äter nudlar, vilket inte var så gott som jag tänkte att de skulle vara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback