22 Oktober 2012

Då var måndagen avklarad! Dagen har gått fort och vi har gjort massor. Morgonen började med gruppindelning, där vi skulle göra en frisyr och hade 6min totalt var att jobba på dockan. Den blev ju inte så speciellt snygg, men de var roligt. Därefter rulla vi permanent under tid vilket är 45min och jag klarade det. Sen var det lunch och efter det gjorde vi en kort festfrisyr under tid vilket totalt var 60min. Och de klarade jag också. Nu väntar jag på att stylisterna ska bli klara så att Hanna kan testsminka mig lite. Japp de var min dag idag!
 
Helgen har även bestått av att jag varit chaufför till rovaniemi. Det var roligt men det var massa tokigheter som hände. Drar gärna dit en gång till dock ej i nyktert tillstånd! Och så klart ta med mig min homie Henriikka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback