3 Oktober 2012

Denna dag har gått fort, hade projektarbete på morgonen. Gick igenom lite mer exakt och de går framåt! Hade därfter svenska och jag gjorde klart uppsatsen idag. Och därefter var de lunch. Nu ska jag börja städa lite så jag sen kan ligga i sängen och ta de lungt hela dagen. Sovit ganska lite inatt så somnar nog tidigt ikväll. Imorgon får jag åka hem, redan. Denna vecka har gått hur fort som helst.
 
Kan ju också påpeka att jag är super duktig! Har klarat mig utan cigg sen söndagkväll då jag rökte den sista ciggen. Dock har jag snusat men jag har iaf inte rökt. När jag snusat upp denna dosa då ska det inte vara något sådant mer. Duktiga lilla jag!

Kommentarer
Anonym / 2012-10-03 @ 15:18:38

Bra gjort! Är det jobbigt att sluta röka? :)v

Julia / 2012-10-03 @ 18:14:57

FAAN va duktig, stolt över dig! ;D


Malvina / 2012-10-03 @ 18:51:59

Svar: Nja, jobbigt å gå förbi någon som röker. men nu snusar jag så då är det lättare :) Annars hade jag nog varit galen vid de här laget haha!.

Åh tack Julia :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback