9 Oktober 2012

Varför det är så tomt här på bloggen är för att min underbara kille är här med mig i Kalix. Så därför känner jag att jag inte har så mycket att dela med mig av, vi bara ligger och myser så de är väl inte desto mer intressant. Dock igår på karaktärs gjorde vi massor, eller jag iaf. På morgonen hade jag en permanentkund och efter de hade vi skäggklippning. Där min kille kom och fick sitt barr klippt. Det var faktiskt roligt att klippa skägg. Och efter det så hade jag en damklippning. Så massor hann vi med igår, dock efter skolan låg jag bara i sängen och sov. Har vilat idag också. Hunnit tvätta lite kläder också, vi har även nyss varit in till stan och Victor köpte en jacka och jag köpte en mössa. Eller Victor köpte en mössa åt mig, tack älskling ♥ Var även och åt på sibylla och handlade lite. Det är tur att jag har Victor här, för jag har glömt mitt bankkort och körkort i pajala så haha.. Slänger upp en bild på min nya mössa strax! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback