12 September 2012

Ligger i sängen och kollar DH. Och det har jag gjort ända sen jag och hanna kom hem från springrundan, vi lyckades ta oss igenom 4km idag. Dock känns det nu inte så speciellt bra. Hostar som bara tusan och hade världesn huvudvärk tidigare. Tur att man har ipren! Bara jag inte blir sjuk nu. Men så är det alltid med mig, jag blir sjuk när jag antingen är ledig eller har lov eller något liknande. Så kommer säkert vara sjuk hela helgen och sen på måndag är jag fullt frisk. Men just nu vill jag faktiskt vara i skolan, vi håller på planera vårat projektarbete, vilket kommer bli super om inte annat! Dom andra lektionerna hade jag klarat mig bra utan men projektarbetetimmarna vill jag inte missa.
 
Får se när jag somnar ikväll, råkade somna lite efter våran joggingtur. Minns inte alls hur länge jag sov, men det var iaf över två timmar kan jag gissa. Skönt är de dock att jag börjar 0950 imorn så lite sovmorgon får man ju i morgon. Plus att jag får åka hem imorn och träffa underbara vänner och min underbart härliga pojkvän ♥ Ska fortsätta kolla DH nu och försöka sova, så godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback