17 Septemeber 2012

Igår åkte vi med bussen mot kalix, och väntar då i töre 70 min på bussen mot kalix. Vi hade även med oss en cykel (som man kan vinna på lotteriet) och den cykeln fick dock inte åka med, så vi satt i töre i 3,5 timme och försökte fixa skjuts till kalix med cykel. Dock gick det inte så bra, men vi tog oss till kalix, dock utan en cykel. Var hemma i kalix vid halv elva kanske. Var något trött och sliten. Idag har vi haft kundpass, dock har jag inte haft någon kund ännu, min kund kommer kanske på 10min. Så tidigare har jag gjort en kort fest frisyr. Kan slänga upp en bild på den sen. Sen fick vi tag på en bil och drog till töre under lunchen och hämtade cykeln, så nu har vi den här! Nu ska jag iaf göra mig redo för en klippning. Hörs sen!
 
Hanna, Jag och Linnea. Fotograf Sanna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback