21 September 2012

Godmorgon! Idag ligger jag i sängen i kalix och inte i pajala. Ska ha klassfest imorn så det är därför jag stannar här. Igår hade vi skolfoto också, får se hur dom bilderna blev. Senare på kvällen for jag till hanna och vi var och hyrde en film. Den var inte så speciellt bra, det var en rysare men så läskig var den inte. Mer än så hände inte igår, och idag har jag inte hunnit göra mer än att ligga i sängen, även fast jag har vaknat för två timmar sedan. Ska ta och städa lite här, för det ser ut som ett bombnedslag. Mer planerat har jag inte denna morgon!
 
Grattis till mig som har haft körkort i ett år idag!!

Kommentarer
M / 2012-09-21 @ 11:53:19

Grattis och ha en bra dag/helg :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback