A hard day's night.

Efter svenskan for vi tillbaka upp på frisör och forstatte ha projektarbete, vi fick klart lite saker iaf. Efter de for jag och Hanna in till stan och solade. Påvägen hem så gick vi in på coop så jag fick handla också. Nu är det inte lika tomt i kylskåpet, så jag klarar mig någon vecka till iaf. Sen har vi flyttat över lite serier, Greys till mig och DH till Hanna. Nu ska jag börja kolla om Greys från början. Vet inte hur många gånger jag har sett den serien, men bra är den! Har just ätit middag och ska snart hoppa i duschen. För ikväll ska jag lägga mig supertidigt för imorgon får jag äntligen åka hem! Ska bli så otroligt jävla skönt att få komma hem, dessutom kommer jag hem med tidiga imorgon. Helt underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback