The fool doth think he is wise, but the wise man knows himself to be a fool.

Jag har kommit fram till en sak!.. Jag ska aldrig köpa bil, jag har helt enkelt så jävla otur med dom. Eller iaf när jag är här i kalix. Har haft punka jag vet inte hur många gånger. Det är då alltid något som är fel. Denna vecka lyckades jag lämna lampan i bilen igång och batteriet är slut haha. Men Linnea skulle komma med starthjälp sen när dom slutat. Jag vet inte hur jag lyckas. Och ingen har startkablar, men tur nu skulle ju Linnea fara och hämta. Jag är glad iaf att det inte var punka. Jag är less på att byta däck. Men jag kan ju säga att jag kan byta däck iaf. Så om jag blir fast på en öde väg pga punktering kommer jag då inte vara lika dum som alla brudar i en skräckfilm att börja gå mitt ut i skogen. Nej jag kan minsann byta däck! Och om de är så att reservdäcket inte passar som det hände en gång. Då kör jag sönder däcket helt ist!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback