28 Januari 2013

Igår när jag kom till kalix var lägneheten iskall, så jag och Hanna har värmt ca 50 värmeljus och legat med massor av kläder och filtar täcken ja allt för att inte frysa. Vi kollade lite olika filmer och Hanna slaggade sen på min soffa. På morgonen när vi vaknade var ännu inte värmen tillbaka och jag var så jävla irriterad. Gick ner till dom som håller på arbeta där nere och frågade men ingen av dom visste något. Så pappa ringde till vem de nu var och så har vaktmästaren varit här i min lägenhet och hållt på medans jag varit i skolan. I skolan iaf har vi iaf färgat massor, Julia färgade mitt hår och jag hennes, sen på kundpasset hade jag klippning och färgade utväxten. Mer än så gjorde vi inte i skolan, for sedan hem. Jag och Hanna började kolla film och somnade på soffan (värmen var tillbaka när jag kom hem från skolan). Vaknade och åt middag, spelade lite kort och sen for vi och tränade. Skönt var det. Nu har jag ätit en rejäl kvällsmåltid och borstat tänderna så nu ska jag hoppa i säng.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback