9 Januari 2012

Dåligt med uppdatering ingen, fan också! Men helt ärligt har jag ingenting att skriva. Har börjat sista terminen och det är inte länge kvar tills vi åker utomlands, går balen och tar studenten. Måste bara orka med skolan. Det enda som känns riktigt jobbigt nu det är delprovet. Fan, kommer inte klara det och då har 2500:- gått åt ingenting. Ne, jag måste plugga och träna träna träna.. På tal om ingenting så har jag iaf nyss kommit hem från gymmet. Känns skönt att vi nu börjar träna igen också. Får se hur hurtiga vi är om en månad, ne jag skoja vi ska hålla igång! Nu ska jag göra lite mat och därefter skriva lite på rapporten och efter det ska jag ta mig en dusch. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback