When life gives you lemons, squirt someone in the eye.

Ligger i sängen och har spelat lite the sims. Nu är jag less och vet inte vad jag ska göra. Idag i skolan har jag iaf gjort finskaprovet som gick bättre än förväntat. Blir MVG i slutbetyg på finskan, skönt då är man klar med den kursen. Har även suttit i skolan med Hanna hur länge som helst och skrivit klart rapporten till Småföretagande så ska bara skriva ut den och lämna in den så är jag klar med den kursen också, skönt! Det betyder att jag inte har någon skola på tisdagar, så jag ska nog söka praktik här i kalix på tisdagar så är jag ledig fredagar. Men vart är ju en fråga jag inte kan svara på. 
 
Jag drömde en jätte rolig dröm, haha hoja jag har nog aldrig skrattat så mycket när jag vaknade som idag. Den var helt sjuk och riktigt konstig men de var så komiskt. Och de flummigaste är att de verkade så verkligt i drömmen men nu när jag tänker efter så förstår jag inte. Men jag fick mig ett gott skratt iaf till den här drömmen. Tyvärr delar jag inte med mig av drömmen för den var så sjuk och det var människor jag absolut inte känner som var med i den så den stannar tyvärr i mitt huvud.. haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback