18 Mars 2013

Dags att uppdatera? Ja jag tror det. Måndag idag och skoldagen är över. Har haft karaktärs hela dagen där vi tränat inför de lilla delprovet som vi har på onsdag. Har ännu inte hittat någon herrmodell med skägg som jag ska klippa men de kanske hinner lösa sig. Men har tränat kortfest idag på Linea och sen har jag blivit sminkad av Hanna.
 
Det har varit lite tomt på bloggen, i torsdags kom Amanda och plockade upp mig här i kalix. Vi rullade vidare mot Luleå hem till Jessica. Gick lite på stan, kollade film och massa annat. Vaknade på fredag och gjorde oss i ordning för en dag i umeå. Och där sprang vi också runt på stan och gjorde lite ärenden och sånt också. Hemvägen slutade iaf med punktering på E4 och en lång resa hem till Pajala. Men annars var det en väldigt rolig resa. Tacka tvillingarna Raatiniemi för det! Lördagen spenderade jag med min underbara kille och vi bara myste på som vanligt.
 
Och nu ska jag gå och laga middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback