8 Mars 2013

Det har varit lite tomt här på bloggen. På tisdag var jag och Hanna på skivstång och jävla vilken träningsvärk jag har haft.. Okej jag har det ännu. Men efter skivstångspasset for jag for jag hem och duschade och sånt och därefter rullade jag iväg mot Luleå. Vädret var piss och det var jätte jobbigt att köra. Men jag fick vara en extra dag med min underbara vän Amanda. Vi for på hockey på tisdagkväll och innan det var det ju självklart maxmat som hamnade i magen. Onsdag åt vi lunch på waldorf och gick runt på stan. Fick med mig lite smått och gott hem. Köpte även nya träningsskor och 3 vanliga sommarskor hehe.. Sen låg vi hemma hos Amanda och kollade film tills jag åkte vidare till kallax. Nästa gång jag är på kallax är det jag som åker utomlands.. Åh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback