When one door of happiness closes, another opens; but often we look so long at the closed door that we do not see the one which has been opened for us.

Ibland sitter jag och funderar över allt möjligt. Och det här är en sådan stund. Man vet inte om man känner sig lycklig, ledsen eller överhuvudtaget kan lägga namn på känslan. Ibland känner man sig bara tom. Man funderar över livet, vad som egentligen är meningen. Om vissa saker händer för att göra en starkare som människa, eller vad är meningen? Jag vet inte om jag tror på ödet, men något åt det hållet vill jag tro. Jag vill tro att allt händer för en anledning. Men samtidigt låter det så dumt, att allt är förutbestämt. Så jag vet inte vad jag ska tro egentligen. Jag hade velat kunna se framtiden. Då hade man kanske inte suttit och funderat så mycket, fast kanske det hade gjort en besviken. Att man inte lyckats få den framtid man hoppas på. Ja som ni läser funderar jag just nu på jätte mycket. Jag sitter och lyssnar på musik som gör att man funderar ännu mer. Kanske ska slå av detta och fortsätta med något vettigare, för av att sitta här blir jag inte klokare. Har iaf pratat med min farbror idag i över en halv timme och det kändes behövligt. Äh nu ska jag spela lite på facebook, och imorgon när jag läser det här kommer det bara låta dumt men äh så blir de ibland.
 

Kommentarer
din bff / 2013-03-27 @ 20:48:00

De tankarna har alla nångång och vissa oftare. Är nog nyttigt att tänka så för att sen kanske bli positvit överraskad när man kommer till det vägskälet man gått och grubblat och funderat över. Imorgon eller bara en stund efteråt vill man typ redan radera inlägget och tänker vafan skrev man sådär konstigt och osammanhängande. Men det är ju bara så det blir när man låter känslorna och tankarna komma ner efter fingrarna ut bland alla tangenter :) puss och kram bästa bästis ♡

Malvina / 2013-03-27 @ 20:54:35

Tack underbara du! Även fast det inte sa mig någonting så sa det mig jätte mycket samtidigt. Puss bästa bästa bästis ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback