IMORGON ÄR DE FREDAG!

Tänk va skönt, sista skoldagen den här veckan. och sen är de helg, så mysigt och skönt. Ska nog bara ligga hemma hela helgen finns ju ingenting att göra här i pajala. Henta ska ju till gällivare så jag har ingenting å göra så de blir nog bara att ligga här hemma säkert. Just nu sitter jag i mina röda pyamasbraller och har jätte tråkigt. Har absolut ingenting att göra, finns inget man kan hitta på. Funderar på att kolla någon film men vilken. Har ju kollat så många filmer redan så de känns som att de inte finns några kvar.

just nu vill jag bara till haparanda och köpa kläder.

Idag har jag varit i skolan och dagen började med språkval sedan no lunch svenska och hk.
hkn orkade vi inte vara på så då satt vi i vårat klassrum jag och Henriikka och glodde runt lite, mer än så har de inte hänt idag. Och sedan kom jag hem och käkade plättar å nu sitter jag bara här och har så himla tråkigt så de är inte sant.

nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer
sassi / 2008-11-20 @ 23:07:40

du kan komma och umgås med mig i helgen tycker jag,

jag har inte heller något att göra :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback